Tuesday, May 24, 2011

MC Einar:Arh D�r!

accents fixed

? Older revision Revision as of 06:16, May 25, 2011
Line 2: Line 2:
<lyrics>
<lyrics>
-
Arh D�r! Lyrics
+
Min mormor har sagt, at jeg ska' opf�r' mig p�nt
-
 
+
man rider, som man sadler, man f�r som fortjent
-
Arh dr!
+
og det g�r man vel, man skal v�re reel
-
 
+
man skal elske sin n�ste, som man elsker sig selv
-
Min mormor har sagt, at jeg ska' opfr' mig pnt
+
Okay, det har jeg l�rt, men jeg har altid haft sv�rt
-
man rider, som man sadler, man fr som fortjent
+
ved at elske min aggressive vicev�rt
-
og det gr man vel, man skal vre reel
+
hver dag jeg kommer ned s� st�r han der med sin kost
-
man skal elske sin nste, som man elsker sig selv
+
og lugter som en mellemlagret bl�skimmelost
-
Okay, det har jeg lrt, men jeg har altid haft svrt
+
-
ved at elske min aggressive vicevrt
+
-
hver dag jeg kommer ned s str han der med sin kost
+
-
og lugter som en mellemlagret blskimmelost
+
den sure idiot, jeg hader hans klamme
den sure idiot, jeg hader hans klamme
-
mde at sige: "Brug mtten den er til for det samme!"
+
m�de at sige: "Brug m�tten den er til for det samme!"
-
og hans evige prg om mit stereoanlg
+
og hans evige pr�g om mit stereoanl�g
-
der skal byttes til en walkman eller bare smides vk
+
der skal byttes til en walkman eller bare smides v�k
Den nar!
Den nar!
Line 25: Line 21:
ka' ikke klar' mer'
ka' ikke klar' mer'
jeg syn's jeg vader i pladder
jeg syn's jeg vader i pladder
-
jeg er ved at blive skr
+
jeg er ved at blive sk�r
og jeg hader all' de padder
og jeg hader all' de padder
-
der skader mit humr
+
der skader mit hum�r
-
Arh dr!
+
Arh d�r!
-
En rigtig plat lrdag nat tre kvarter i fem
+
 
-
jeg var fuld og skv og trt og ville hurtigt hjem
+
En rigtig plat l�rdag nat tre kvarter i fem
-
og jeg hader st i k'r med folk i lidt for godt humr
+
jeg var fuld og sk�v og tr�t og ville hurtigt hjem
-
og jeg hader de der nvenyttige natbuschauffrer
+
og jeg hader st� i k�'r med folk i lidt for godt hum�r
-
jeg nr halvt ind i bussen fr han kalder mig hen
+
og jeg hader de der n�venyttige natbuschauff�rer
-
for at se mit vde, fundne, brugte, gamle klippekort igen
+
jeg n�r halvt ind i bussen f�r han kalder mig hen
-
flere feststemte aber syn's det' mgtig skgt
+
for at se mit v�de, fundne, brugte, gamle klippekort igen
-
men chauffren kfter op om snyd og natbustillger
+
flere feststemte aber syn's det' m�gtig sk�gt
-
og jeg roder, selv om jeg udmrket ved
+
men chauff�ren k�fter op om snyd og natbustill�ger
-
at jeg har li's lidt penge som chauffren har tlmodighed
+
og jeg roder, selv om jeg udm�rket ved
 +
at jeg har li's� lidt penge som chauff�ren har t�lmodighed
jeg skynder mig at kalde ham et fedladent kvaj
jeg skynder mig at kalde ham et fedladent kvaj
-
jeg bli'r smidt ud, dren smkker, bussen krer sin vej
+
jeg bli'r smidt ud, d�ren sm�kker, bussen k�rer sin vej
- uden mig
- uden mig
 +
Arh der!
Arh der!
Line 49: Line 47:
ka' ikke klar' mer'
ka' ikke klar' mer'
jeg syn's jeg vader i pladder
jeg syn's jeg vader i pladder
-
jeg er ved at blive skr
+
jeg er ved at blive sk�r
og jeg hader all' de padder
og jeg hader all' de padder
-
der skader mit humr
+
der skader mit hum�r
-
Arh dr!
+
Arh d�r!
-
Sofie var en pige som jeg lige havde mdt
+
 
-
der var sd musik i luften, det hele var s sdt
+
Sofie var en pige som jeg lige havde m�dt
-
s en dag da jeg dyrked' noget deft cruzeri
+
der var s�d musik i luften, det hele var s� s�dt
-
s tnkte jeg, jeg lige ville smutte forbi
+
s� en dag da jeg dyrked' noget deft cruzeri
-
men det var benbart ikke srlig smart
+
s� t�nkte jeg, jeg lige ville smutte forbi
-
for det blik som jeg fik, det var ikke s rart
+
men det var �benbart ikke s�rlig smart
-
da hun stod der bag dren med kden p
+
for det blik som jeg fik, det var ikke s� rart
-
sagde hun: "Min mor er p besg, du bli'r ndt til at g"
+
da hun stod der bag d�ren med k�den p�
 +
sagde hun: "Min mor er p� bes�g, du bli'r n�dt til at g�"
det' da okay, det havde jeg intet imod
det' da okay, det havde jeg intet imod
-
men hendes hr det var uglet, hendes tj var noget rod
+
men hendes h�r det var uglet, hendes t�j var noget rod
hvad hun lavede med sin mor var enten helt unormalt
hvad hun lavede med sin mor var enten helt unormalt
-
eller ogs var der virkelig et eller andet galt
+
eller ogs� var der virkelig et eller andet galt
hvad ved jeg
hvad ved jeg
 +
Arh der!
Arh der!
Line 73: Line 73:
ka' ikke klar' mer'
ka' ikke klar' mer'
jeg syn's jeg vader i pladder
jeg syn's jeg vader i pladder
-
jeg er ved at blive skr
+
jeg er ved at blive sk�r
og jeg hader all' de padder
og jeg hader all' de padder
-
der skader mit humr
+
der skader mit hum�r
-
Arh dr!
+
Arh d�r!  
</lyrics>
</lyrics>

Adrianne Curry Jennifer Gimenez Katie Cassidy Estella Warren Cinthia Moura

No comments:

Post a Comment